Friday, July 30, 2010

this is our LOVE Story

Semalam masa duk sibuk@runsing@kecoh@kelam pasal nak edit gambar pernikahan orang yg tak siap-siap aku dapat ilham nak mengedit gambar ala-ala poster movie. So dengan idea yang datang bak hujan yang tau bila berhenti aku pun bukak 2,3 keping gambar pemandangan yang boleh aku jadikan background.


bila mata dah kuyu,mula terfikir kenapa tak cuba buat gambar KAMI pulak?jeng jeng jeng tetiba bersemangat waja macam Kamen rIDER dECADE yang mungkin dua tahun lagi baru keluar kat TV Malaysia. huahahaha

So terjadilah gambar yang ala-ala poster movie Lagenda Budak SETAN ni 



camner nak buat?aiseh aku bab ajar secara bertulis ni memang tak pandai,

aku banyak crop+buat 2,3 layer bersaingan+padam+main layer lagi. senang cakap main taram hahahaha..
bukan ada orang nak baca pun kalau aku wat tutorial.  T_T

tapi takper at least nanti bila aku luper aku dapat gak cari note dalam blog aku sendiri.

                                                                         Gambar Asal

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons