Monday, May 17, 2010

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG

Walaupun jauh dimata tapi aku menyimpan hasrat nak berikan kejutan...


17 Mei 2010

Seperti tahun-tahun sebelum ni aku akan berusaha untuk pulang ke desa menemui dia..kerana hari ini adalah hari lahirnya..apakan daya kerana kekurangan budget(akibat selalu balik kampung) kali ni aku tak balik..
banyak sebab lain lagi..

cuti tahunan aku dah sikit..
takut motor rosak(aku balik mesti naik motor,tak syok naik bas)


Sekalipun tahun nih aku gagal sambut bersama dan sepatutnya ianya jadi lebih bermakna selepas keluarga aku pergi merisik dia...ianya patut jadi hari lahir pertama kami berubah dari seorang kawan kepada sahabat kepada kekasih dan kepada lesen L(baru merisik)tunang nanti lesen P, kahwin lesen FULL huahahahhah

ada kejutan yang aku aturkan sekali pun aku jauh dari kampung..
aku minta adik aku belikan kek then hantar kat rumah dia..dan aku tahu..dia gembira...

"aku mahu kau tahu bahwaku selalu memujamu"
"tanpamu sepinya waktu merantai hati"

bait lagu once-Dealova

sebelum tu

2 mei 2010
this is my birthday cake
lilinnya terpadam sendiri sebab aku penat dan malas nak bangun huhuhu


terima kasih sayang kerana menambahkan warna dalam hidupku ini..


SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRANMU SAYANG
SEMOGA ALLAH S.W.T MEMBERKATI USIAMU DAN MERAHMATI KEHIDUPANMU


Reactions:

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons