Thursday, May 13, 2010

pesta buku antarabangsa

Walaupun dah lama berlalu tapi baru hari ni aku nak tulis dalam blog ni..
memang seronok aku dapat pergi pesta buku nih..terlalu banyak buku yang rasanya menarik minat aku.tapi aku still berpegang pada tujuan asal nak mencari buku-buku:-

Lagenda Budak Setan by Ahadiat Akashah
Kartini by Tembakau
2 buah buku nih jer yang aku nak cari sangat-sangat.

Tapi dalam masa mencari-mencari(dalam internet sebelum ni) aku dapat maklumat adanya sambungan untuk novel Lagenda Budak Setan iaitu:-

-Katrina 
-Kashah-lagenda berakhir.

bagi tabik satu kali
(muka tengah seronok jumpa novel ni)

Majalah komik Kartini pun rupanya ada sambungan KARTINI KEMBALI
Aku dah lama tak ikut komik oleh kartunis tempatan tapi lebih cenderung pada komik genre MANGA(komik jepun)
komik Gempak, Utopia, Starz adalah antara komik yang pernah aku kumpul dulu dan bagi aku inspirasi untuk melukis kartun
Jadi inilah hasil yang aku dapat lepas pusing-pusing Pesta Buku Antarabangsa dekat PWTC.

3 buah novel Ahadiat Akashah

LAGENDA BUDAK SETAN,
KATERINA &
KASHAH.

2 BUAH MAJALAH (NOVEL GRAFIK)
KARTINI & 
KARTINI KEMBALI

BILA DAH BALIK RUMAH BARU AKU TERINGAT NAK MENCARI NOVEL GRAFIK

BERSAMA SELAMANYA OLEH KARTUNIS GAYOUR.....
tapi sebab dah sampai rumah baru teringat,faham-faham je lah betapa malasnya aku nak bersesak-sesak pergi PWTC lagi sekali





lagenda budak setan 

Release Date: 3 June 2010
Language: Malay
Subtitle: English, Chinese
Genre: Drama, Romance
Running Time: 1 hour 46 minutes
Director: Sharad Sharan
Cast: Farid Kamil, Lisa Surihani, Nur Fazura, Que Haidar, Raja Farah.

Synopsis: Based on the all time best-selling novel, Kasyah (Farid Kamil) is a troublemaker in high school but things change when he meets Ayu (Lisa Surihani). However, Kasyah is force to part with Ayu when he has to go for a research project. Ayu then meets her ex-lover Azmi (Que Haidar) who is an abuser.

(Source: Golden Screen Cinemas Sdn. Bhd.)


tak sabar pulak aku nak tengok cerita ni..
layan trailer dulu yek



Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons