Sunday, May 16, 2010

The Bored

"im so bored"

Perkataan yang aku tak faham adala "bored" tu,,sekitar tahun 2001 itu la pertama kali aku dengar..dalam makmal fizik masa program nak cantikkan makmal..ketika itu juga pertama kali aku jumpa dengan Farah..adik angkat Yan..masa tu chumil jer dier huhuhu..

Rasa macam sengal giler dua hari tak bergerak kemana-mana..
hajat dihati nak turun pergi Putrajaya jalan-jalan sempena hari belia negara.
.tapi aku nih bukan suka sangat tempat-tempat camtu..
walaupun ada macam-macam acara yang menarik perhatian aku untuk aku pergi
 tapi rasa macam lebih baik aku duduk mengadap komputer 
sambil belajar edit gambar melalui majalah yang aku beli setiap bulan...

tapi bila dah penat,lapar...terasa boring pulak aku..
apa lagi nak wat nih?

eh?Smallville episod last season 9 dah selesai download..
yahuu..nak layan jap r..jangan wat aku boring dengan tandatanya dah r..giler kentang dah season 9 tapi takder apa2 peningkatan dalam jalan citer..pandai betul diorang wat duit dengan filem ni..

Reactions:

6 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons