Wednesday, March 10, 2010

kahwin! kahwin! kahwin!.

salam

tahniah kepada sepupu aku,

siti syakila yang telah melangsungkan perkahwinan beliau pada 06/03/2010 dengan pemuda pilihan hati beliau..
semoga ikatan yang dibina atas dasar cinta ini berkekalan sampai ke akhir hayat..













5/3/2010

pakcik aku call.."faiz,datang amik van"

aku pun bersiap r p amik van..capai kamera terus gerak..

"ko kena gi shah alam sekarang ,wan tua dah tunggu"
melopong r aku kejap pasal aku tak sedia langsung..aku ingatkan nak amik van then esok baru gerak ke shah alam..nasib baik aku bawak kamera..kalau tak??mesti mengamuk aku jap..

maka pergilah aku kesana tanpa bawak sehelai baju pun kecuali yang aku pinjam dari sepupu aku...

sampai Shah Alam berpusing mencari Dewan Melur.
dah jumpa duk melangut cam orang mati kutu..mana r aku tau camner nak p bus station Shah Alam nak amik Wan Tua... Duk r sampai kul6.30..

Call adik aku mintak dier amikkan Wan tua dengan Kak Yang..rupenyer diorang dah tunggu dari pukul3-7ptg..(baru teringat yang aku ada adik kat situ huahahaha.).lama giler..tapi kesabaran diorang memang tinggi..kalau aku?dah cabut balik dah..Bila dah amik diorang kami tunggu sepupu kami yang akan sampai lagi 2orang..

Sekarang nak menuju ke rumah sewa yang pengantin lelaki sediakan untuk keluarga sebelah perempuan..
Adik pengantin lelaki cakap tunggu kat stadium Shah Alam..aku ingatkan dekat..dah pusing kesana plak..jauh gak r..bila dah jumpa..dia bawak kami semua ke rumah tu yang dekat sangat dengan tempat kami tunggu mula2 tadi,Dewan Melur!!!!

memang rasa nak marah,lawak pun ada..

bayangkan kita dah ada kat tempat A pergi ke B..rupa2nyer tpt yang patut kita pergi adalah A!!!

malam tu aku tidor kat rumah Mujahid,adik aku kt Padang Jawa..
tapi mata aku tak boleh lelap..ntah kenapa..
aku terjaga dari kul3-6pagi..baru lah mata aku nak terpejam..

6/3/2010

hari kenduri..
semua berjalan lancar..
aku dengan kerja aku..ambil gambar pengantin..dalam latihan nak majukan diri sendiri..
penat gak sampai hilang selera makan..































7/3/2010
 ada hikmah disebalik hilang selera makan..
semua sakit perut..tapi aku tak heheheh

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons