Tuesday, February 23, 2010

aku yang baru


nampak ganas tak????ni gambar dah edit pon..aku bukannya camni
still muslim yang cuba jadi baik setiap hari insyaAllah..

ramai org akan menilai kita bila tgk gambar kita untuk pertama kalinya..situasi ni la yang banyak terjadi sekarang bila ramai antara kita tak menyedari bila kita upload sesuatu gambar dalam laman sosial..orang akan tengok dan bagi pandangan seperti hurm.."teruk gak mamat/minah nih"

then kita marah diorang bila kita kena komen sedangkan dalam personal picture it show your true colours...dont judge people just on ur first meet???
aku menilai orang dari apa yang aku nampak..bukan apa yang aku dengar...

kalau kita tunjukkan contoh yang baik seperti gambar yg baik pasti akan terima pandang yg baik..

tapi ini cuma pandangan peribadi aku..
tak lebih dari itu..

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons