Friday, January 22, 2010

TAHUN Baru 2010

walaupun sudah 21.01.2010 tapi aku still rasa 1.januari baru jer berlalu...masih tersilap tulis tarikh tahun lepas heheheh

ada beberapa perkara yang aku highlight untuk tahun baru nih..

-camera DSLR
-peti ais
-mesin basuh
-komputer+woofer+printer
-psp
-handphone
-badan yang sihat(rajin workout!!!)

semua tu aku dah dapat kecuali PSP dgn handphone baru...
sebab PSP xpenting..aku dah ada pc yang power spec dier...
handphone???ada 3...nokia N-gage,Sony Ericcson K850i dan Neonode N2
so perlu lagi ker handphone lain?

satu lagi perkara yang lambat dapat ialah badan yang kembali dalam bentuk yang dulu (aku dah gumuk)lemak sana sini!

harap-harap dapatlah aku capai cita-cita nak bentukkan badan aku hehehe

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons