Thursday, January 28, 2010

belajar main kamera



Gambar ni aku amik masa nak balik K.L...lokasinya di Ulu Dedap,Perak.

Dengan sedikit re touch guna adobe lightroom dan sedikit dengan adobe photoshop,maka ni la hasilnya...
nampak cantikkan?(ceh ayat puji diri)

1st kritikan yg aku dengar"tak payah letak jalur2 untuk cahaya tu mesti lagi cantik..."
komen dari adik aku seorang mekanik

apa lah yg dier tau pasal seni?hahaha ish2 mengata adik aku plak.

rata2 bertanya negara mana ko amik nih?
apa igt malaysia ni takde pemandangan yg cantik ker?
apa2 pun ni adalah gambar pertama aku edit guna lightroom.

banyak lagi yang perlu aku belajar...dan terus belajar...

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons