Thursday, August 27, 2009

Buang Masa?

Buat blog buang masa?bagi yg pandai dalam bidang nih memang berguna sangat klu traffic sendat dlm blog diorang tp yg xpandai macam aku?sekadar menambahkan semak dalam enjin carian google dll...hahhahaha
_____________________________________________________________________

bloggers politik

bagi aku bloggers politik sekadar menyampaikan emosi...tentang mana2 parti yg diorang sokong...jarang sekali ada maklumat yg benar didalamnya....

bloggers politik menyampaikan pandangan peribadi diorang...sama seperti cakap2 dikedai2 kopi...kadangkala ada fakta dan kadang2 tidak...

jadi xperlulah sampai ditangkap bloggers2 nih..diorang sekadar bersembang...bercakap..seorang diri...samada diorang menghina atau memaki hamun org lain itu adalah hak mereka dalam penulisan masing2...

bukan diorang bercakap dikalayak ramai...sebab orang lain yg akan datang menyemak masuk dalam blog diorang...

orang lain yg baca dan orang lain menyampaikan..so patut orang yg tukang sampai tu la h yg patut kena tgkap hahhaha..

_________________________________________________________________

bloggers jenis diary..

diorang nih kadang2 poyo pown ada...tapi lantak diorang r nak tulis apa diorang punya blog..bukan orang lain...

yang korang sibuk baca kenapa? hahhaha

___________________________________________________________________

bloggers bisnes...

yg ni pandai....tapi kadang2 pandai wat iklan jer..apa2 pown masyukkan?ada sesapa blh ajar aku?hehehehhe

ramai yg didakwa kaya dengan hanya menjadi bloggers...pandai dalam memanipulasi internet..
tapi betul ker diorang kaya?ada sesiapa boleh buktikan?

aku pown nak jadi kaya gak xpayah wat keje rutin yg memenatkan...
____________________________________________________________________

bloggers yg xtau apa

ha tu aku hehehehe xnak komen panjang2 huhuhu nanti cam bukak pekung kat dada plak or macam bukak stokin seminggu yg basah kena hujan hahahhaha

Reactions:

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons